28 March 2012

Lots of works, Lots of things to think, Lots of senario happened~~


Assalamualaikum semua!!



fuuuuuhhhhh fuuuuuuuuhhhhh~~ *tiup2 habuk + sawang*



haha! lama sungguh tak update blog ni . maaf ya, bukan tak sudi, tapi kekangan masa yang tak mengizinkan . tooooo many works to do in office . haiish~ya, people said dat works doesnt finish forever! memang pon! hari-hari ada je keje . bukan makin sikit, makin banyak . LoL~



ok, bosan lah asik cerita pasal kerja je . kalau aku cerita banyak pun, bukan korang tau kerja apa aku buat kan . huhu~ moh cerita pasal life aku for this few month (^^,)



there are toooo many things to think of for this few month . damn tired . sebab kadang-kadang memikirkan sesuatu yang aku sendiri tak jumpa jawapan . end up, aku sendiri yang stress . haha . memikirkan tentang life sendiri . memikirkan tentang relationship yang ade nie . dan macam-macam lagi . relationship, kadang-kadang aku rasa macam aku mengharap pada sesuatu yang tak pasti . uwaaaaa!! rasa nak nangis . sometimes aku rasa relationship aku ni makin hari makin hambar walaupun jauh di sudut hati aku ni, aku inginkan dia yang dulu . hmmm~but impossible la kan?




pernah tak korang menghadapi ni, disaat korang terjatuh dan hilang semangat, tiba-tiba datang seorang kawan yang membantu korang tegak berdiri semula dan pulihkan semangat? walaupun, sebenarnya jauh disudut hati kecil korang tu, inginkan si dia adelah orang yang membantu korang tu . hhmmm~susah kan? but, its happened to me . more than once! and still, i want him besides me than others .




ok, stop talking bout love cause this will never ever end! huhu~~




aishhh~dah nak mula kerja lah . masa sangat mencemburui aku . ciss ciss . T___T


takpe lah, later aku update lagi *tapi tatau la bile tu kan* sobbbsss!




babai si kachak dan si chantek!! :)





p/s : mood saye harini - sangat rindu~~ T__T




0 komen anda:

Post a Comment