18 November 2008

:: akhirnya penantian berakhir ::

Makin dekat dgn tarikh kua result, makin terase debaran...

sehari b4 amik result..:
perut sakit,
xlalu nk makan,
asik rase risau jek..

semalam pg2 turun dr ostel nk g ke akaun MSU..mcm2 kne buat n settlekn b4 nk kuakn result..kner aktifkan akaun dlu..hmm..ingtkn cepatla leyh dpt result smlm..tp mcm HAMPEH! kne plak baya rm150 bg student private..dala aku da byr duit st sem yg dkt rm10k tu, bley plak nk minx aku wit lagi..diorg tu ingt parents aku ni cop duit ker?! bengang jek...

xdapat amik result...........

debaran bersmbung ke hari nie..bgn2 aku trus g akaun mik no n trus g taklimat yg Prof.Yasmin wt utk dak BMS..pas jerk bis trus g akaun balik utk byr rm150 tu n aktifkan akaun..lame plak tu nk tggu sbb de bdk mane nth die ingt die sowg jek pe kat citu..dela dkt 1/2 jam gak kne berdiri blakang die tu! HAMPEEHHH!!

da byr+aktif akaun ---> g amik result..

debaran bersambung lagi...

lepas 1/2 jam tunggu turn, tibe giliran name aku..bile dapat jek result tu..peraasaan lega tu trus terase..

"Alhamdulillah...nsib beik xada yg fail.." ~risau subjek IMS~

umm..tp CGPA kali ni xmemberansangkan..keciwa..tp mungkin tu la yg setimpal dgn mcmane yg aku study...

tp xpe..next sem aku akn lebih berusaha untuk neikkn pointer balik..!! (azam tiap2 nk neik sem baru)..aku harap, tahun terakhir nnti, CGPA aku more than 3.50!! itu mesti!!~

sem depan de 5 subjek yg agak tough jugak n jam kedit pun banyak..hope dpt catchup all da subjects..

wish me luck~!!

"sem baru da nk bermula...azam baru aku jgk akn bermula..!!"

0 komen anda:

Post a Comment